Myshelg!

Vi var ute på en lång promenad i solen idag :)
Det var inte supervarmt & jag pallade inte sminka mig eller göra nåt med håret,
tänkte att jag inte lär träffa nån ändå! TJI, fick jag.
Det här är ju faktiskt Västerås och det var proppat med folk, speciellt
eftersom alla ville njuta av en härlig söndag i hamnen, som vi! ;)
Så härligt att det snart är sommar!!!
Jag tog en gammaldagsvanilj kula med nougatsås ;) Mmmh.
Säg stopp när du inte vill ha mer sås, sa han i kassan.
Mm, för det kommer ju hända?
Slutade med att jag fick lite på händerna också... haha :D
Det var så otroligt härligt! Som att vara på semester nästan :)
Vi gick upp till vår mördarbacke en sväng också, kollade utsikten lite!
Sen traskade vi till Lidl där dom hade slut på kvarg.
Oh bother?
Vi får helt enkelt kolla in dit imorgon också ;)
Vi handlade så vi skulle kunna göra denna sallad möjlig iaf!
Kalkon, fullkornspasta, ruccola, mozzarella, cashew, pesto, ja
allt sånt där gott :) Nom nom nom!
Så allt som allt,
vilken drömsöndag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0