Oh so tired

Tågdagar är alltid sega dagar.
För det första har jag åkt hem från älskling.
Blöblöhöblöblöblääää.
Sen låg vi vakna halva natten & spelade, pussades & pratade,
så jag la mig vid 4-5 och gick upp 8,40 typ.
Sen åkte jag tåg halva dagen och när jag kom fram skulle
jag kånka på "kvargväskan" som var så jävla tung hela vägen till gymmet.
Skavde genom jackan & tröjan så det började blöda i huden vid
armhålan :P Skapligt tungt!
Sen efter det var det dags för gym.
Aj aj!
Gymmet gick iaf relativt grymt ändå.
Testade nya skitroliga övningar & körde så mycket glutes jag orkade.
Ska man vara snygg i bikini i sommar så ska man ;)
Förhoppningsvis.
Känner mig lagomt förstörd atm, måste verkligen sova!!!
Har fått hem mitt hårset som jag vann (YAY),
Ska testa det mer när jag orkar röra mig igen.
Sen har mina hårfärger kommit! yay igen (;

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men vad bra att det kommit fram :D

2012-05-09 @ 19:00:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Soffy

Jaaa så superglad :D!

2012-05-10 @ 00:48:30
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0