Surt sa rävN

Så! Helgen är över, det blev mest träning,
någon cider på lördagskvällen med kusin,det var trevligt :)
Dessvärre har jag lyckats få till min magkatarr igen.
Då ska man helst ska äta vitt bröd och ingenting som stressar magen,
alltså ingenting nyttigt, har även fått tipset att dricka grädde på morgonen!
Haha, hejdå beach 2012?
Aja, vi får helt enkelt se hur det går med den saken :P
Ska försöka att ta det chill med kaffe osv och se hur det går!
Nu har bror iaf bryggt te åt mig så ska ta en kopp örtte & den sista
chokladglassen :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hatar magproblem, drygaste skit som finns. Hoppas det försvinner åt dig snart! :) Men nu tycker jag vi får ta och bestämma en dag då vi ska ses!! Går trögt de där ;)

2012-05-15 @ 16:07:16
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0