Stolt som tupen.

Idag på gymmet blev jag stolt som tupeeen.
(För er som sett tsatziki filmerna, annars tuppen.)
Pelle som är en PT eller Personlig tränare som jobbar på Activum
kom nämligen fram till mig och sa att det syntes att min träning gett resultat!
Att det var roligt att se och att fler tjejer borde träna så.
Alltså mer styrka.
Då blev jag stolt som en tupp, hihihi, fniss fniss, tack TACK!
Det blir givetvis skillnad när någon som är utbildad och sådär säger
att det är duktigt gjort, då måste man väl ändå göra något rätt?
Och trots all min sjukdom & skit så är jag stolt över mig själv.
Så detta ska jag leva på idag!
Kanske resten av veckan! Hehee.
Därför ska ni få en fin bild jag tog idag!
Trots att jag mest varit sjuk den senaste månaden
och inte alls tränat som sig bör.
Men en liten rygg börjar träda fram va?
vavava?

Kommentarer
Postat av: Elina

jadå!

2012-05-02 @ 21:24:24
URL: http://stateofelina.spotlife.se
Postat av: sofia

JA. i agree. jag blir ledsen. mitt liv liksom, folk får tycka va de vill men de kan väl knipa igen om de är ngt som sticker i ögonen...

2012-05-02 @ 21:48:05
URL: http://sofiakollenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0