Västerås!

Nu är jag här!
Idag har vi vandrat ner till stan i blåsten
för att kolla in nya skor till Stefan & köpa lite rött vin!
Vi tänkte ha en rejäl myskväll ikväll nämligen :)
Det är verkligen galet drygt att inte kunna shoppa det
man vill när det finns sååå mycket snyggt på stan!
Köpte ett linne på monki men det var faktiskt allt ;)
Suktade somfan efter denna spetstop dock!
Den var bara såå snygg, smet åt på rätt ställen & hade en fin urringning i ryggen!
Linnet som jag köpte glömde jag ta kort på.
Tänkte jag skulle ta kort på det när jag kom hem men det kom INTE till
sin rätt när jag försökte ta kort på mig själv hemma ;P Blööö.
Lite djupare armhålor än vanligt & så visade man mycket rygg.
Så det blir nog galet snyggt med spetsbh under!
Det gillar jag! + att det var billigt (; hehe.
.
Sån galen PMS igår haha, ville bara döda två pojkar på tåget.
Så jävla dryga och otrevliga bara, sket totalt i att det var andra folk där.
Satt hela vägen och var totalförbannad. :P
Så jag ska bunkra upp med choklad & turkisk peppar ikväll
trots att jag redan känner mig som en svullen, strandad val.
Men a girl´s gotta do what a girl´s gotta do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0