HEJ IGEN!

Jag måste bara få berätta här nu vad spännande mitt liv är.
Jag är IN THE ZONE.
The julklapps-zone alltså. 
Hur många har jag köpt?
JAG VET INTE!
Till vilka har jag köpt?
JAAG VET INTE HELLER, PASS!
Räcker pengarna?
JAAAG VEEET INTTÄÄÄÄ.

Jamen förstår ni vilket spännande liv? Det är livet på en pinne det.
Jag ska nu låta alla internet-paket ta sig hem innan jag handlar mer.
Det kommer annars sluta med 55 paket till sannah och 1,5 till Simon,
och han fyller ju år också så det blir ju absolut inte rättvist, så jag får
snart börja skriva en juldagbok på vad jag köper, räkna pengar också kanske.
MEN, lever man livet på en pinne handlar man bara på REA så det är lugnt,
plus att jag började ju redan i September så jag delar upp pengarna på det viset.
.
Har ni märkt vilken träningstrend det börjar bli på fejjan? Hahaha.
Alla taggar hit och dit, skitcoolt! Så ingen ska missa att man tränar lixom.
Sen måste alla killar skriva "ett HÅRT pass" och man har lust att fnissa.
Men nu ska vi inte mobbas utan nu ska jag hämta lite godis sen ska jag
och min bästa älskling kolla på film (; Myshelg! 
 
Killar är absolut rädda för mig,
det kan dom vara också, det är nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0