Hördu!

Jag tycker min statistik här på bloggen är bra!
Keep up the good work! läs om vad jag gör!
Lyssna på youtube! Och Tack alla ni som kommenterade
gulligt både här och på bdb :D Ni är ju guld värda <3

Tror fortfarande att Dennis är min favorit-polare just nu.
Han håller koll på mig han, och han peppar mig med
min bilkörning, fast att jag berättat att jag fått diverse kärringstopp.
Men vafan, änt jag en kärring så säg?

Idag har jag inte kört någon bil, men däremot var jag och jobbade.
Körde bort hundra kilo kupé tidningar i regnet, fick trycksvärta på
fingrarna och jeansen och röda händer för det var så satans kallt!
Men nu är skiten inne och resten slängd, och vill någon ha mer så
varsågod att hoppa ner i containern och go and get it.
För längre än sådär går jag inte!

Vi fick även påskägg av våran chef :D Gott-gott!

Jag har även blivigt medlem i Mary kay nu på riktigt,
Fått mitt login och lösen! Har även massa skojiga saker
som ni som bokar visning med mig ska få i värdinne gåva ;)
Ska visa er sen när grejerna kommer! Hihihi, pepp pepp.

Ska nog ta lite hostmedicin nu så jag slipper hosta ihjäl mig inatt.
Hörs imorrn babes! Puss på mun!

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Wiiiee nu blev jag glad :D Klart jag håller koll på dig :) Intressant ju :D Förresten så är det inte du som är kärring. Det är bilen ;P

2010-04-05 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0