Frågvis.


Hur skall jag, Diza, en liten kissemiss, kunna förstöra denna nya lampa
på allra bästa sätt? Idag tog jag min finaste leksak till sladden och
lekte med den där, men då skrek dom åt mig! Fy mig! sa dom.
Elaka människor dom där. Men trust me! Jag kommer att finna ett vis.
Jag har trots allt förstört två andra lampor i glas och haft ner den i sovrummet
ungefär 67808 gånger. Så i´ll find a way!



Mamma önskar att jag vore lika snäll som när jag var liten säger hon.
Men hur elak kunde man vara när man var lika stor som en tennisboll?



Haha min lilla flicka <3

Iallafall! Det ska släppas en ny twilight bok!

"Fans of The Twilight Saga will be enthralled by this riveting story of Bree Tanner, a character first introduced in Eclipse, and the darker side of the newborn vampire world she inhabits. In another irresistible combination of danger, mystery, and romance, Stephenie Meyer tells the devastating story of Bree and the newborn army as they prepare to close in on Bella Swan and the Cullens, following their encounter to its unforgettable conclusion."

Förbeställa den på engelska för att få den FORT? shiiit. så jävla sugen :> Läste ju ut twilight på engelska.
Lätt som en plätt. Åhh fan vad boktokig på sista dagarna, 4 böcker brända. Håller på med den 5e.
Hihi. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0