Ledighet!

Det är nu det börjar! Håll i er!!
Öhm ja.
Imorse borrade dom IGEN! och ja, jag vet inte vad dom gör.
Sliter ur alla rör i hela lägenheten och borrar med en FETING maskin, typ.
Jag var så jävla arg, så jävla trött, så jävla två timmars sömn.

Iallafall.
Jag gjorde helstekt fläskfilé i pepparotscremesås med egen klyftpotatis till!
Åhh vad gott det var! Jag åt tills det tog stopp. Då gjorde jag rabarberpaj
och åt lite sån också. EHE. ;)


Rätt roligt att lägga sådär. Det var ju alltid så pajerna såg ut i filmer
när man var liten, så jag hade lust. Men sen glömde jag bort tiden och
brände det litegrann. Fy mig! :<


Masu och mina rosor!


Alltså hahaha, haaahaa jag hoppas ni ser vad jag menar?
Det var någon som hade lämnat ett LÅNGT spår av gelehallon på perrongen
när jag skulle börja jobba. Haha, det var så roligt gjort. Vem fan orkar?
skatorna började käka gelehallon på morgonen sen. Sen var det en som var smart
och gjorde ett litet bo på marken och gick och la dom där istället. Haha. Ha!


Nu är resan betald ;) fyfan vad fattigt! Men sen är jag så himla snäll!
Eftersom Adde har hjälpt mig att panta alla burkar som jag samlar på tågen,
så fick han halva summan av det av mig! Så 4000:- fick han!
Inte dåligt va? (: Så tji fick ni som skrattar åt att jag samlar pant på jobbet :D
haha, jag har iallafall 4000:- mindre på min resa att betala & ändå är jag
bäst och kan ge bort hälften! Erkänn att jag är snällast?

Nuu ska jag leta efter någonting att göra. Såhär kan man ju inte sitta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0