Såsom.

Som ni alla förstår har jag vart på IKEA, som ni också förstår
kommer inte hela inlägget handla om min nya bokhylla, mina rosor
eller om min supervackraste lampa ever, utan mestadels om kläderna.
Som jag köpte eller inte köpte. Dom flesta ångrar jag att jag inte köpte.
Men det blir så när man kommer hem och kollar igenom bilderna!
-Faan vad snygg! tänker man.
Ska även varna känsliga tittare att jag köpt ännu en bikini, vill man inte
se får man nog kolla bort. Eller så ser man ändå och wajnar efteråt.
Det är valfritt. Mig kvittar det ;)

Anyhow!
Vi var på IKkis, som man kanske inte kan kalla det, nej.
Men där var vi, jag handlade grejjer för 3k och var SÅ himla nöjd.
En fin bokhylla/rumsavdelare i svartbrun och rosor i jättefina krukor,
en tomatplanta som luktar "hemma hos farmor" (hon har växthus)
som Adde var YTTERST tveksam om dom gick att äta, trots att jag försökte
förklara att det faktiskt är RIKTIGA tomater som givetvis går att äta.
Vi fick läsa på krukan för att bevisa att det faktiskt var jag (doh, såklart?)
som hade rätt! En supersnygg lila lampa står på fönsterbrädan och lyser och
jag har numera en laptopbricka under mina lår, som gör att dom slipper grillas
av värmen från datorn tex, skitsmart!
Efter shoppandet där så lämnade vi allting i bilen, två tanter skrattade och fnissade
åt mitt försök att släpa på vagnen till dom extremt tunga lådorna, vagnen ville åt ett
håll, och min lilla kropp följde med, trots att vi skulle åt andra hållet.
Adde fick ta över. Dom fnissade liite till och mumlade någonting om mina muskler.
Sen gick vi in till Valbos galleria, där jag fastnade på Bikbok i säkert 2 timmar.
FYFAN vad snygga kläder, fyfan vilken bra XS storlek. En LITEN en! Suveränt.
Here you go :


Snygg kjol och snygg tisha. Tyckte jag! men nu gillade jag det bara,
och mina pengar läggs inte på någonting jag inte ÄLSKAR! :P


Kyckling? Och vad jag gör med ansiktet, vill jag inte veta.


Den här älskade jag faktiskt! men jag hittade en ÄNNU bättre! :>


Den var faktiskt, HELT perfekt. Ännu bättre än på bild! Och jag fick boobs
utan att klämma i nå inlägg eller någonting sånt. Awesomeness.


Det är klart, den var verkligen jättefin! men också jättegenomskinlig.
SÅ mycket behöver ju folk inte glo, faktiskt :D?


Toppen var jättekort en cropped alltså och tunn och flygig.
Helt sommar! men kjolen var lite för baggy. Halvtight funkar inte för mig.

Sen gick jag över till Gina Tricot.

SÅ FIN! Man kan inte ha för många bikinis, right?
Fick en likadan beach-väska till också med exakt samma mönster (:


Öppen rygg! sååå himla yes yes yes!
Sen så köpte jag ringar och en skitsnygg tröja med haxx på axlarna på bikbok.
Sen var det slut!


SÅ! idag har jag städat lite här hemma för att få till lite av grejjerna, tex
i garderoben blev det SÅ mkt bättre när jag hängde upp dom där "hyllorna"
jag köpte! Sen fyllde jag på med mina nya kläder och sen lämnade jag
en mineralfoundation till Pia som satt ute i solen :D Sen åkte jag till
Sterre för att käka Fooooods! det var gottigott och han hade köpt beasås idag!
Haha ;) Sen åkte jag och hade klass hos Anna frost! Skitmysigt :D så kul!
Hoppas det blir massa SPA-klasser nu i sommar!

Puss för nu ska jag nog läsa ;)

Kommentarer
Postat av: Deniz

Ah ge mig Leo dressen och den blåa du köpte :D

2010-06-04 @ 00:53:28
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Sterre-mamma

Härlig shopping-tur!! Men du.... nog skall väl laptop-brickan vara under lap-topen... inte under låren!?!? ;))Kram!

2010-06-04 @ 12:13:03
Postat av: Sofie

Hahah jag skrev liiiite fel kanske ja :( Haha :P Kram :D

2010-06-06 @ 16:44:50
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Bettan

fan vad snygg du är i alla kläder! :)

2010-06-07 @ 23:31:31
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Soffy

Tack Bettan :D snygging!

2010-06-08 @ 16:57:30
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0