Skiner inte solen...

Får man sola solarium.
Vissa är superrädda för det, men det står ju faktiskt att
solar man försiktigt och inte så ofta så är det oftast bara ett skydd
mot tex, hudcancer och mot att bränna sig i solen (vilket albino-soffy gör)
Så det är fan good stuff. Tycker jag. Orkar inte ligga ute 3 timmar och svettas
för att få en nyans brunare hud. Då ligger jag hellre i en kvart, hajjar ni?
Plus att jag är inte direkt orolig för att bli rynkig.
Det enda jag är beroende av är... kaffe? Och jag dricker ju oftast inte det
på helger eller sånt när jag inte behöver komma upp ur sängen ändå så,
det är ju ingen super big deal att vara utan det någon dag.
Jag använde min Mary Kay fuktcreme med spf 25 och Adde hans Mary Kay men med
solskyddsfaktor 25! Så vi var skyddade i fejset och jag lite på boobsen också,
och jag brände mig faktiskt inte! trots att det var första solningen, så det tackar jag MK för ;)

Idag har jag vart på Lager 157 med paddeladde och handlat lite!
Kände att jag ville komma ivääääääg nånstans efter jobbet bara.
Så det blev en impuls-grej! Shoppade en jeansjacka, en svart crop-top,
ett par kissigt najsiga jeans, och ett par fake converse utan snören för 100 spänn.
Så jag var SÅ nöjd! Nästan mest nöjd med jackan från Levi´s men den var också
dyrast, allt annat var iofs billigt ;)


Wuwuwu, vi ska till lagret! Jag är en kattttttttt-ttt.


Jackan! Sorry att jag har knappen uppe på jeansen, men jag höll på att prova olika (;
Ja iofs, jackan, jeansen & toppen köpte jag (;

Storlek 24" blev ett litet problem i höfterna som vanligt...
Men 25"an var najs! så hoppas dom inte blir större, då blir jag lack :x


Jag ser fan helt förstörd ut fast jag vart ledig hela helgen och mest suttit
på arslet och kollat på vampyr-serier all live long day, oooh long johnson.
Iallafall. Blodsprängda ögon!


Visst är jag stilig? Nu ska jag kolla ett avsnitt innan jag lägger mig.
btw, alla fans.

TRUE BLOOD S03E01 HAR JU SLÄPPTS, SÅ VAFAN. C´MON.
Godnatt! (;

Kommentarer
Postat av: Elina

Sofie jag har storlek 25 i byxor XD

2010-06-17 @ 13:00:05
URL: http://homade.webb.se
Postat av: Soffy

Jag har smala lår! :D

2010-06-17 @ 19:09:55
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0