Catnip Soffy thinks

Colours are prettehh..



Ge mig sommar! Så man kan använda ballerina skor,
ska lätt köpa mig ett par kilklack med sådär superhög sula.
SÅ snyggt. Lavendel och boyfriendshorts kommer nog också stå på min lista.


Idag har jag rejäl huvudvärk & jag har sovit hela dagen.
Gick endast upp för att käka frukost & därför har jag inte
så mycket roligt att bjuda på :< har nog lite feber också
men det är svårt att veta för jag har ingen termometer.

Idag är jag ledig ! Första gången på 9 dagar! det var hårt.
Så jävla slitigt på kroppen lixom, men Adde skulle ge mig
en zonterapi & massage i försenad 3års present typ.
Så jag ser verkligen fram emot det!

Tänkte även vara shoppingfri tills den 15e.
DET kommer bli jävligt tråkigt. Men då ska vi åka till Falun,
och där finns det bättre shopping så jag vill ju ha mina
pengar då ;P

Så Puss på mina läsare, hoppas ni haft en bättre dag än jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0