Jobbet!




Min mamma & Jag hade för 3e året i rad kortvasa tåget till Oxberg (:
Däremot hade jag sovit 2 timmar och hon typ 3 så båda mådde rätt dåligt.
(Jag fick lov att sova på jobbet för jag slutade 3 och skulle upp 7 men jag somnade
inte förrens klockan jävla 5!)




Sminket sen igår & allt, hetare har man ju vart!


Jag ska ta bort oxbergs skylten och bo här. Så snyggt! eller så ska jag
kryssa över ox och skriva SOFFYberg.




Det var lite halt... Jobbigt att få med sig hundra kilo saker genom 88
av dessa dörrar! hahah och jag vet inte hur många dörrar det blir
på 20 vagnar, men MKT mer än 88 iaf. Ett år hade vi faktiskt 26 vagnar (:


Nååågra vagnar gjorda... och nååågra vagnar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0