Killar, who gets them anyway?

Inte jag iallafall.

Det började med att jag kollade duschdrapperier på jotex,
varav Adde börjar gorma -"NYA DUSCHDRAPPERIER!??!?!?!,
VARFÖR? Vi köpte ju nya NYSS! VI BEHÖVER INTE KÖPA NYTT JÄMT!"


...


Nej, vi köpte inte nya NYSS. Det var innan jul? Längesen.
Plus, att det var JAG som köpte nya duschdrapperier.
Precis som all annan inredning här inne, fan i tusiken hade
du fått bestämma hade din mammas gamla gardiner från 1989 hängt här!
Jag blir så tokig. Är det så jag ska resonera med saker du vill ha?

Adde - Jag vill ha det här nya spelet!

Jag - WAAH, Vafan då föör? Nu blir jag toookiig, du har ju spel redan?
Du fick ju ett spel innan jul vafan det är ju HELT NYTT, bara 3 månader sen!?

Sen kanske han säger att han varvat det, men vadå?
Jag har kanske varvat mina gardiner & duschdrapperier?
Skit-killar.


Jag skulle ha myskväll igår! Efter 2 dagar av jobb & innebandy matcher,
så kan jag kan säga att jag fortfarande inte kan röra en endaste del utav min kropp,
utan att få ONT, PAINZ osv. Det var hårt, men jävligt skoj! Förutom jobbet, det sög.


Här ser det ut att vara såå avslappnande och mysigt.
Man har inte en aning om att Diza 5 min innan hade ut mitt
första glas med rött vin över HELA badrummet, så det var
rödprickigt, mina ben var även röda. Så jag fick torka som en tok.
Men det gick rätt fort och sen bannade jag Diza från badrummet,
jag tänkte äntligen ta ett bad IFRED.




En hel halvtimme av detta fick jag!
Sen började det desperata mjauandet och rivandet på dörren utanför.
Det tog henne en kvart? Att öppna dörren, och springa in och se
vad älsklings-mamma hade för sig. Först var hon riktigt mysig och
satte sig bredvid mig på kanten och kelade & pussades, sen blev
någonting helt annat intressant...




Efter jag hade släckt ljusen & Diza vart och snokat runt, så att allt
var som det skulle efter mamma badat utan henne, hoppade hon rakt
över till andra sidan, satte roven RAKT i dom släckta ljusen, som som
tur var hade vart släckta ett tag så det var inget vidare varmt,
det tog mig kanske 5 sek att inse vad hon gjorde, kastade mig över henne
och slet upp henne från ljusen. Hon hade stearin i roven, på magen och framförallt
tassarna, så det rann ner en hel del på min mage & mina armar när jag hjälpte henne.
Så efter det fick vi lov att klippa bort lite päls från magen och roven, varav Diza
hade världens sur-min och mjauade upprört.


I hatez all of u, when diz be over, I killz u all.

Det var ungefär vad hon sa. Så nu har hon stearin på baktassen än,
jag vet inte hur man ska få bort det, hon grinade illa när jag försökte så jag
låter det nog nötas bort. Ja, det återstår väl att se om hon lärt sig en läxa (:
Mammas lilla skönhet.

Kommentarer
Postat av: hanna

jävla galna katt :D

2010-03-14 @ 21:33:54
URL: http://fightingfish.blogg.se/
Postat av: :D-K /Dennis

Klart du ska ha nytt draperi!! :P

2010-03-15 @ 17:29:18
Postat av: SOFFY

Hahah jaa hon är galen ;) Och Tack Dennis :D Det känns bra! hahaha :D

2010-03-15 @ 21:11:17
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0