Peppad!

Så, det har gått 18 timmar sen senaste inlägget.
Mycket har hänt sen dess!
Jag hoppas att det iallafall var NÅGON som var lite nyfiken
på vad jag skulle ha för möte idag? ;)
Och nu är det så att jag ska bli Fristående Hudvårdskonsult för
Mary Kay
! Jag är otroligt peppad över den här möjligheten och
jag tackar Therese så himla mycket för chansen att få göra det här!

Så mycket snart kan ni, mina vänner, boka visning med mig!
Om ni kanske bara vill kolla in produkterna, det finns både
smink, hudvård, bad & dusch saker och sen såklart hudvård!
Så om ni vill hjälpa mig med mitt företag genom att boka en visning
sen så kommer ni få en jättefin värdinne gåva- som jag valt själv ;)
Och min tacksamhet för att ni hjälper mig såklart!
Även om man inte vill beställa utan bara kolla grejjerna så är det helt Ok!
Så kommer jag ha lite speciella erbjudanden osv så det finns nog nåt för alla (:
Jag känner att det här kommer bli Superkul!! Hoppas det finns någon där
ute som vill hjälpa mig med det här! Ni får fundera lite nu så ska jag träffa lite
folk & gå lite kurser osv ;) Sen när jag får mina saker så kör vi igång!!
Är ni inte peppade? Jaaa :D

Så hör jag av mig när jag är redo så kan ni boka visning!! :D
Här är lite produkter jag själv beställt, och fått! från Therese ;)
Ett Satin-Hands set och sen Sugar Scrub som luktar suuper gott!
Jag är så glad, tror jag ska ta en kopp kaffe till! fira lite!
PUSS PÅ ER <3



Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Låter som nått som passar dig :) Kul som fan :D

2010-03-29 @ 17:45:54
Postat av: Sofie

Tack Dennis! :D Vad glad jag blir!! :D

Tror det här kommer bli super ;D

2010-03-29 @ 18:49:05
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: :D-K /Dennis

Ja det låter verkligen Soffy :D

2010-03-29 @ 21:26:31
Postat av: M

Låter hur kul som helst! Kan jag få lite mer information om detta? Jag är intresserad! ;)



Kram Micka.

2010-03-31 @ 17:37:12
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0