Tvspel & Pneumatik.

Haha ja, just nu sitter Adde och berättar
med VÄRLDENS inlevelse om gamla spel.

Han skulle lägga sidan som hade gamla spel med hela
ETT års garanti i favoriter. Det tycker jag lät bra.
Det är otroligt hur mycket han har lärt mig på dessa
tre år och lite till. När jag tex slog i foten i en tågdörr
som vägrade öppna sig skrek jag "JÄVLA PNEUMATIK HELVETE!"
Jag antar att ni andra, mindre upplysta måste googla det.
Det hela handlade ju om att han hade haft pneumatik i skolan.
Tryckluft & krejjer ni vet? Pssht, Pssht!
Det är sånna tillfällen jag känner mig riktigt häftig.
Riktigt hax med andra ord. Jag kan asmycket om spel & hax!
Jag vet tex att le saboteur fick högt betyg på game reactor,
och att chefredaktören på game reactor HATAR tosca-kaka.
Jag tycker han är orättvis (tosca är ju skitgott vafan!!)
och jag vill förmodligen ha det där le saboteur spelet
mer än Adde vill... Och ändå spelar jag inte!
Han borde nog bli spel-säljare. Det är vad jag tror.

Här dänger man en nazist. Är det inte ett bra spel??



Jag spelar inte Tv-spel.
Jag vet inte varför??

...

Okej jag vet visst varför, det är för att jag suger på det.
Jag suger så jävla hårt att jag inte ens vinner mot en 3 åring.
Det är sant, vi har provat. Mariocart typ? Fan vad jag SÖG.
Min bil var typ målsökande på väggarna, pang pang PANG!
Ner i en flod med lava, ner i avgrundernas avgrund, på ett bananskal,
alla dom där ställena man ska låta bli, där var jag.
Fel håll åkte jag också, länge. Ända tills Adde fick lov att säga,
"Men älskling... Pilen betyder ju att du kör åt fel håll!"
Då smällde jag dosan i handen på honom och lät honom
köra tillbaka bilen till mål. I tre varv, för jag hade tydligen
inte ens kommit runt en endaste gång.

Dom borde göra banorna kortare
(och lättare, mindre lava, mindre bananskal och MINRDE VÄGGAR!)
det är vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Deniz

haha gulle ^^

2010-03-10 @ 18:32:42
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Soffy

hahah, lite kanske :( gulligt att suga :D lolol!

2010-03-11 @ 22:14:52
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0