EHEHE.

Jag är slimmad. Så. Nu har vi löst det.
Låter som en sill på något vis.

Slimmad?


Jag tycker även att jag är rätt trevlig.

Någon mer som håller med på ett hörn... eller?

Jag gör jämt sådär. Men sterre är lillgammal somfan.
Värsta generationen är ju 92or och neråt. Förutom Stefan.
Han umgicks med 17 åringar när han själv var 12.
Det säger endel tycker jag. Jag träffade Sterre när jag var 15.
Han var fortfarande 12. Haha 12! Helt otroligt.
Han brukade hjälpa mig på wow!
För han var hög lvl och inte jag.
Jag såg upp till en 12 åring för att han var bra på wow.
Haha. hahaha. Det här är så himla kul!
Han hade en nightwish tröja. Vilken 12 åring har det?
Så jävla awesome.
Nu är han iallafall 18 och jag ska fan fylla 21.
Oldiez fo sho.

Idag käkade vi kyckling och ädelost soppa med morot och citron & bröd.
Men det var bara soppa på påse för jag orkade inget annat & den smakade
lite pulvrigt ostigt sådär. Så det var inte super men det funka!

OJ SHIT klockan är fan sex. Jag borde gå och sova lite innan jobbet inatt.
Buhuhu. Ska bara tanka lite låtar att lägga in på iphonen så man kan dansa lite.
Eller nåt.

PUSS på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Mette

Good Times with 12.

2010-05-16 @ 17:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0