Orkar?

Orkar inte? Pfft. Jag orkar alltid.
Den dagen jag inte orkar ligger jag död.
Ett tag kvar än, hoppas jag.

Det var bara 4 vagnar idag! Är det idag som turen vänder??
Jag kommer nog ändra mig på min mördar-jobb-helg men det tar vi sen!
Jag ogillar negativitet. Starkt. Själv är jag jätte-positiv!
Jag skulle inte orka annars. Alltså visst, jag gnäller ju också.
Men det är bra att gnälla på bloggen, så slipper man (oftast) ligga hemma
och grina för att man har blåmärken på hela kroppen som ömmar efter
alla nätter i det där trånga tåget.

Onda knän. stackars mig.


Ja alltså visst, det är säkert lite för jobbigt på en 169 cm knappt 50 kilos tjej med grovarbete.
Men vad spelar det för roll? Tror ni att jag tänker ge upp ett FAST jobb med
fem veckors semester & bra lön, för att gå hemma och tycka synd om mig själv?
Då känner ni inte mig. Jag tänker aldrig i mitt liv leva på soc eller bidrag what so ever.
Det löftet börjar jag hålla NU. Ja visst, det finns vissa som måste osv blabla.
Men att inte ha jobbat en endaste dag i sitt liv vid 20+ åldern.
Det är fan skandal. Nu hatar alla latisar mig im sure, men det är så!

Jag sitter iallafall här och är missnöjd somfan med mina naglar.
Jag målade dom och som vanligt hade jag inte tid till att låta dom torka utan började
med ca 10 andra grejjer istället och nu ser dom ut som ett sprängt utedass, som Martina
skulle ha sagt. Jag tyckte alltid alla tjejer som satt och målade naglarna och sminkade sig
i skolan var dumma i huvudet. Jag såg förjävlig ut i skolan. Jag börjar hajja varför nu.


Michael Kors, im your girl.
Så jekla snikka solisar yo.

Nya och allt.

Coool tjej.


Mys att äta utomhus idag! Det blev en grillad kyckling, sallad med lite krutonger,
sås på lätt kräm fräs, typ garlic & herbs och fullkorns mackisar.
Mest för att jag blir hungrig på en pisskvart igen om inte jag äter lite fullkorn eller så.


nom nom! Och näe, jag är ingen sås-människa. Haha.


Barnavdelningen har den enda passande jumpsuiten i mora.
I storlek 152, för typ.. 10 åringar? Vart är världen påväg?
Näe men serri, fanns en så JÄVLA snygg en på cubus men
jag fick hängbuk och hängröv i den, så den som har 36 och vill ha
en snygg jumpsuit i 34 och skryta med det, gå till cubus.

Eller så har jag konverterat till 10-åring. Det vet man ju inte.
Nu borde jag gå och lägga mig, eller hur? GODNATT mina älsklingar!
PUSS på pannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0