TureN.

Är det jag som har turen eller?
Jag tror att jag har en släng av bihåleinflammation.
Jag har inte så himla ont i fejset just nu iofs, men det var värre
dagarna innan med den saken, nu är det mer huvudvärken och snoret,
att jag inte känner någonting av vad maten smakar eller någonting luktar.
Därför har jag typ tappat matlusten helt. Igår åt jag en halv fiskpinne och
en halv portion chili con carne. Sen godis! Godis är gott ändå lixom,
men mat smakar mest konstigt och mjölken ska vi inte ens tala om.
Jag sprayade på mig parfym igår innan jag skulle till jobbet och kände
absolut INGENTING, det var rätt läskigt. Jag sprayade lite till för det kändes
verkligen som det var parfymen det var fel på, tills Adde kom in i badrummet
och sa -det LUKTAR, det gör det! TRO mig!

Så mina lediga timmar mellan dag och natt jobben har jag spenderat
med att endast läsa, 600 sidor so far, har inte börjat med nästa bok än.
Och jag ska säga såhär, jag såg just vad min lön skulle bli.
AHAHAAAA! In your FACE, fyfan vad bra jobbat av mig.
Vilken jävla stjärna, fyfan vad bra att jag ORKADE allt det där extra.
Jag är fan amazing.

Tror jag ska fira med att snyta mig och dricka lite te nu.
Sen blir det att jobba dag 17,37 och natt vid 22 och framåt i x antal timmar.
Men jag kirrar det, för sen är jag ju ledig i en HEL dag innan jag jobbar
dag och natt tills torsdag. Muhä. Hä. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0