Fantomen.

Jag och Rebbi har varsin fantomen-ring.
Jävligt bra tecken på bra smak! Muhaha.

Simon bjöd mig på fika på kaffestugan, och då träffade vi
Rebecka, Jessika, Jim & Alva medans vi satt där,
Jag visste faktiskt inte ens att Alva visste vad jag hette,
men jag blev ganska motbevisad när hon sa "Sofiiiiie"
Sa hon Sofie? tänkte jag, Nääe det kan hon ju inte gjort.
"SOOOFIIIIE", så jofan! nog visste hon vem jag var :D

-Aah vad är det Alva?
-Corona och Snövit fick inte följa!
(Vemdå? Ja juste! Katterna!)
-Fick dom inte det? Men dom fikar nog hemma istället!

Som svar fick jag en riktigt fundersam blick, haha så söt.
Jag fick ett par till tankeställare efter det och hon gillade Simons färg på bilen!
Han har ju en lila Bmw, så han fick visa henne en bild på den.
Haha jaa, riktigt skoj att se allihopa!
Så imorrn ska jag träffa rebbi igen och höra om allt jag missat sen sist!

Jag var även på stan och kikade på Ida Sjöstedt for JC,
men dom hade bara fått in en klänning och leggingsen,
och leggingsen älskade jag men inte klänningen.
(Det är inte leggningsen på bilden jag menar)



Lite fin iofs men så typiskt svenskt med vanligt A-format snitt på kjolen.
Och jag själv är inget fan av A skärning så det blir inget jag kommer köpa.
Jag gillar att få kurvor och rumpa och här är det ju tvärt om :P
Fin men tyvärr tråkig.

Jag var även in på Cubus och hittade en snygg klänning.
Men den var inte riktigt som jag trott, så jag vet inte riktigt :P


På galjen ser det ju ut att kunna vara riktigt
snygg urringning om man har små brön,
men faktumet var att den klämde bort dom till INFINITY
och var rätt tight över mina revben, av alla ställen?


Tuttar in
Rumpa ut


Rätt snygg?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var som fanken, inte trodde jag att Moras sketna JC-butik ens skulle få en gnutta Ida ^ Hade dom bara den svarta klänningen? ;/

2010-11-15 @ 18:50:49
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: detzi

detzikex joinar bra-smak-klubben, för hon är en stolt ägare av en fantomenring.. jajamen, det är hon.. och hon pratar om sig själv i tredjeperson.. inte lika stolt över detta !

2010-11-15 @ 18:53:26
Postat av: Dennis M

Coolt me dragkedja på hela framsidan :) Å rumpa ut e ju najs iaf ^^

2010-11-15 @ 18:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0