HEJ.

Nu är ni nyfikna va?
Jag har vart på shoppingtrip idag!
Det BEHÖVDES kan jag säga!
Jag har inte varit utanför Mora på ÅR. (Känns det som)


Riktigt flashig tjej, var så skönt att få göra sig iordning efter hela helgen
med dag & nattjobb </3


Nya halsbandet, gröna naglar & nytonat hår! CHECK!


OYEAH.


Först drog vi till Falun där vi däremot inte hade någon större lycka i shoppingen.


Alla kjolar var för stora & det fanns inget snyggt förutom en cardigan som jag kirrade!


Den här var ju iofs fan snygg och satt som en jävla smäck.
Den skulle jag kanske köpt?


Blev en slags.. ehm? Macka :P till lunch!


Adde körde & var på bra humör! Jätteskoj hade vi faktiskt!


Den här ringen blev det iofs också. Är den inte AWESOME?


Borlänges Bikbok! köpte denna fast i annan färg, mys!


Provade mest för skojs skull! Jag har ju redan en liknande (;


Inne på H&M fick jag ge mig med min leopard-spree så jag köpte den INTE!
Stolt ;)


Rätt snygg klänning (Orkade inte ens ta av mig jeansen)
Så näe,  köpte den inte heller!


SnyggingeN^ ja denna köpte jag för min årsrabatt på H&M :D hehee!


Glasspaus! Italiensk glass med Nutella smak! Ååh, ÅHH!


Note to self :
Två kulor ÄR overkill, men jag var SÅ sugen :P


Köpte faktiskt skinnkjolen! Den satt bra! Däremot blev inte bilden bra :P
Linnet hade jag på mig från början under skjortan & leopardtröjan (;


Provade skinnklänning, skitsnygg men XXS var slut, så den var väldigt
bylsig i magen och satt inte direkt super runt tuttarna :P Nej tack!


Satt ju skitbra men den var inte så snygg? Tror jag.. Nåt sånt :P
Så nay ! inget köp här heller.


Sen köpte vi Waynes coffe, jag en Cafe Mocha <3 och drog oss hemåt.
Eftersom jag hade jobbat natt hade jag sovit 5 timmar så jag somnade DIRR
i bilen påväg hem ;D Hahaha. Ja. Jätterolig dag iaf :)

Kommentarer
Postat av: Adde

Superbra dag! Måste göras om :D

2010-09-27 @ 21:55:41
Postat av: Bettan

åh vad kul med shoppingtripp:D

2010-09-28 @ 18:56:45
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: kenny

vart är smyckena ifrån? halsbanden va riktigt fina ;)

2010-09-30 @ 10:55:16
Postat av: Soffy

Kenny,

dom är köpta på lindex :)

2010-09-30 @ 18:18:01
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0