Magkatarr!

Who has it? Eller magsår. Vilket som faktiskt!

Jag har iallafall fått tabletter nu, men det läskiga var ju
att den skånska sjuksköterskan ringde upp mig igen vid
halv nio tiden :P
" Jag tänkte bara säga att du vet att du MÅSTE åka till akuten om det blir sämre va? "
Och att hon bara ringde upp för hon var så orolig, och att jag skulle ringa henne igen
om jag skulle till akuten för att jag skulle få gå före och komma in direkt.
Inte vänta 5 timmar på hjälp alltså!

Det känns mest läskigt faktiskt. >.<


Nu har jag varit på gymmet med bror och jag tänkte bjuda
RIKLIGT på mig själv eftersom ni är mina snyggingar. OK?



Orkade inte vara så seriös idag när jag är lite sjuk så jag drog ingen
snygg gym-outfit :P Haha


Ut med arslet! Hahaaaaaaaa.

Mästaren här, lillebror!


Hej och hå, rovi i vädret rå!

Hahaha mmmmm! huvudsaken är att man blir snygg SEN ok?
Behöver inte va nå het på gymmet :D hahaa...

Och la ni märke till håret då? ;)


Lååångt ;)


Kanske kommer en video sen om den blir godkänd någon gång!


PUSS, nu ska jag jobba SISTA nattpasset. Fyfan, jag DÖR.
Utan kaffe givetvis, det får jag inte dricka :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela - livet med 2 diagnoser.

Du passar jättebra i långt hår. :] Fast du är lika söt i kort med! :]

2010-09-30 @ 22:18:44
URL: http://meeela.blogg.se/
Postat av: mellz

jag gillar din hårfärg :D

2010-10-01 @ 12:59:27
URL: http://hhejmellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0