RÖD

Igen. Hoppas jag.
Det är fortfarande vått och så så jag tänker inte ge er någon bild på det!


Anyhuuwuuw.


Ja visst jag är ju skitsnygg i håret för att jag har fixat det...
Fick sån ångest över färgen så jag fick lov.
Och jaaaa, jag är väl snygg i det osv osv bla bla bla.
Men jag ser ju ut som everyday fjortisen och det gör att jag vill dö lite.
HERREGUD vad jag ser vanlig ut. BLÄ.
Hej jag heter Soffy och jag är BRUNHÅRIG?! ehm ney. Aldrig.
Plus att det förlorade ALL sin glans och skiftade i grått.
Det vill man när man är 20! Jag lovar!


Snabbt ner på stan, inhandla avfärgning (och ny mascara) , i med färgen i håret, klet klet klet.
Plus att bästa syster hjälpte mig städa i köket medans jag gjorde badrummet.
Bästaste ever <3


Efter avfärgningen är mitt hår ett slitet skatbo. Jag har nu kletat i toning och
det ser rött ut! Sen duschade jag ur det och hade i inpackning ett slag,
nu har jag inte vågat blåsa det eller så heller utan bara låtit det torka av sig själv.
Så får vi helt enkelt se?

Och imorrn då? jag vill Uuuuuuuuuuuuuuuuuuut!

Men nu ska jag äta popcorn och kanske chokladpudding sen och kolla the princess & the frog!
Det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0