Tjjjaaaa.

Sitter här och KLÄMMER i mig mackan.
Allt för att det ska gå så fort som möjligt och jag inte ska bli illamående.
Inatt har jag sovit hela 4 timmar. Det var nämligen friggin impossible att somna
när man väl försökte. Och sen har vi det där med hjärtklappningen.
Usch. Jag hatar att sova ensam!! Anyhow så fick det bli läsning och mjölk ist.
Jag hann med det sista i min Wuthering hights (som jag egentligen inte VILL läsa ut, krajj ;()
och sen det sista i min deveraux bok. Vilket var en del. Som sagt.
Klockan var halv 5 när jag gav mitt sista uppriktiga försök till att sova och då äntligen!
Gav skiten med sig.

Nu gäller det att hinka kaffe för jag måste gå till jobbet 6 gånger idag, och det är INTE kul.
Men hellre gör jag det 18 gånger än att någon ska tro att jag utnyttjar deras kära körkort.
Helt less. Men nu lär jag get going!

Puss då bitches <3


Så snygg, så osminkad, så jävla trött.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hade skjutsat dig om jag haft bil men det har jag tyvärr inte :)

2010-09-06 @ 12:55:34
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/
Postat av: Soffy

Aww jag vet snygging! Det gör inget :D går så bra att gå så <3

2010-09-06 @ 14:06:01
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0