Yeah.

Det är givet att jag skämmer bort mig!
Varför läser alla min blogg? Fy skäms Jacob! Din skvallerbytta!
Haha :D Jaja. Sånt som händer i soffyland!

anyhuuw.
Jag har hitills lyckats ganska bra! Dödstrött imorse men
tog mig ändå iväg till jobbet i solskenet, så det var rätt nice att gå.
Gick från SJ till TB och körde mitt stuff där, därefter gick jag till Anna
och bokade tid till min frill, därefter gick jag på ICA för att handla
lätta saker, då jag hade 5km att gå med matkassen.
Då ringer Adde och säger att han ska till Noret och tanka och undrar
om jag behöver skjuts nånstans, JAJEMÄN svarade jag och frågade
ifall vi kunde passa på att storhandla, och det kunde vi.
Så nu har jag handlat upp alla mina pengar på mat, typ ;P
Och kattsand och kattmat! (givetvis!)
Så jag ska bjuda Adde på lite mat för att han var så snäll.
Adjöken (;


Jag ska till Anna på torsdag! Klippa luggen "lite".



Boring håring


Hewooow.

Kommentarer
Postat av: J

haha där fick jag mig en känga med, tyckte det var lite småskoj :P haha

2010-09-06 @ 17:01:44
Postat av: Soffy

Hahaha, Den har du förtjänat sååå fint tycker jag ;)

2010-09-06 @ 19:31:44
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0