Born this way

Första dagen utan Stefan.
Inte helt iofs, vi sågs ju imorse.
Hursomhelst...
Den sög.
Hårt.
Det är ju bara 1 vecka,
men det känns som en hel jävla evighet.
Jag saknar hur han luktar redan.
Fyfan jag kommer inte kunna sova ;<
Anyhoooow.
Det börjar bli bättre med sjukandet,
jag är mindre täppt & nu kliar det bara i halsen,
det gör inte sjukt ont så jag inte kan svälja!
Och det är ju framsteg iallafall...
Blöeheh.
Jag fick den här i veckan av Stefan :)
Nu har den slagit ut och står i sovrummet och luktar awesome!
Sen fick jag den här & Noblesse imorse innan han åkte iväg.
Så jävla awesome man, jag älskar verkligen blommor.
Och choklad såklart ;P & noblesse är min favorit.
ÅåååÅÅ kom hem :<
Min fina älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0