Herrow!

Uppsala var som väntat awesome,
Älskade Linn & Älskade Becki.
När åker vi utomlands?!????!??

Vi hade fest med whitetrash tema!


Det var skitskoj och vi blev jagade och juckade på av massa killar.
Intressant!
Sen tänkte jag ju faktiskt inte ens på hur annorlunda allt är
som student, att man bor ihop med massvis av folk, och att man delar kök!
Plus att det är jättemånga utbytesstudenter!
och ja,
I felt very rude & stupid for not speaking english, like at all.
Men det blev så weird, och jag ville inte verka som en pajas
och säga fel eller skämma ut mig haha.
Så istället pratade jag svenska och var otrevlig!
Yay me!

Sen blev det lite shopping och det var ju awesomeness där borta.
Sen NÄR har H&M en egen skoavdelning? Puhh.
Nu känner jag mig verkligen som en bonde.
Iallafall så ska ni få se lite inköp sen när jag orkar.

Min hals är så jävla ond mot mig just nu, den värker of doom
och jag törs inte ens tänka på hur det ska gå att äta mat nu.
Buhuhuhu.
Inget gymma alltså.
KUL. K U L.
Ska käka & jobba nu,
Men vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi fan vad söt du är babe. <3 Blir inte denna helgen ändå, men den där efter är du ledig va? :)



Puss!

2011-02-07 @ 20:42:43
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0