Ideal?


Personligen tycker jag kurvor är snyggast.
Sexigast och normalast?
Tighta kurvor ofc. Inget daller där inte :P
Men Beyonce har ändå storlek 40 och så jävla snygg hon är!
(och bäst på att sjunga ofc hehh)
Rumpa, boobies & ändå snyggare mage än mig trots 4 storlekar större!
Faaaaaaaaaak :X


Jag är dock inte så creepy som vissa är som försöker se ut som sina idoler.
Jag tycker sånt är weird, varför vill man se ut som någon annan?
Jag vill bara vara det absolut snyggaste JAG kan vara,
och jag skulle nog aldrig få för mig att jag kunde likna Beyonce :P Det minsta xD


Heting heting heting




Finns nog många som hellre ser ut såhär men jag vill det absolut inte :P
Mitt ideal är klart snyggare!
Och nu snackar vi kropp och inte fejs.
Även om jag ändå tycker Beyonce vinner där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0