JSGYUH(/"&HJ"/(¤%# !!!

Jag skrev nyss ett helt inlägg och råkade uppdatera, så allt försvann!
Det jag skrev var typ att jag grinat hela jävla dagen, haha.
Sen när jag uppdaterar och allt försvinner stirrar jag på skärmen.
Ska jag grina?
NEJ NU FÅRE FAN VARA NOG!
Suck it up biatch (;
Jag gissar på att det är för mina inte ens 4 timmars sömn,
möte med doktorn på lasarettet och att inte vara frisk än.
Men jag ska alltså vila.
Vilket jag kanske kunde klura ut men jag vill inte vila.
Men nu ska jag alltså vila.
Got it?
Igår var jag iallafall snygg i min Acne skjorta & röda byxor!
Senare på kvällen bytte jag till vit skjorta & kavaj,
för jag skulle ha en Mary Kay klass! Som var riktigt rolig!
Därför hade jag sminkat mig seriöst & kände mig riktigt stilig.
Curlysoffy
Hade min nya ring som är jättefin fast kanske inte på bilden,
iphonen är verkligen inte bra på att ta kort!
Speciellt inte när det är mörkt.
Nu måste jag verkligen nappa.
Sova alltså.
(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0