Improvementz?

Störst skillnad tror jag är definitionen av musklerna,
hur dom delar sig istället för att flyta ihop mer som dom gjorde förr.
Latsen blir större så mina xs tshirtar blir svåra att få på sig (;
Jag är inte stark för det direkt, det går i bby-steps för mig.
Och det syns inte på mig att jag tränar alls om jag
inte ställer mig sådär, och det gör man ju inte sådär superofta :)
Jag vet att en hel del av tjejerna kommer läsa och säga
"Ameh asså fy vad äckligt tjejer kan typ inte ha muskler asså?"
Ooch det kanske man kan tycka?
Jag tycker det är äckligare att vara svag isåfall.
Men sanningen är bara att jag älskar gymmet, jag joggar inte
såfort jag käkat en bulle, för jag gillar inte att jogga (gillar dock bullar),
jag gillar heller inte att cykla särskilt mycket, speciellt utan att ha ett mål,
inte är jag ett big fan av att banta heller, varför skulle jag göra det?
Jag har ett mål med min träning, att bli stark.
Inte smal.
Även om jag inte vill vara tjock, hehe.

Kommentarer
Postat av: Dennis M

Improvementz indeed ;)

2011-09-09 @ 10:47:08
Postat av: Mikaela

Det är verkligen en stor skillnad. :) så kul då man märker det själv också :) tro när jag ska börja orka göra någonting igen då.. !

2011-09-09 @ 14:17:26
URL: http://meeelalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0