RubrikN

Känner mig så nöjd idag, hunnit laga mat X2,
diska upp all disken och gjort lite fint,
det enda som är kvar tills imorgon är väl lite dammsugning.
Känns superskönt!
Sitter här i nybäddade sängen med mina nya sängkläder i
rosa leopard, (ni kanske får bild sen :)
& ett litet glas rosé med en isbit i.
Sen har jag mina favoriter, IKEAs vaniljglass-ljus
i typ 6 st olika ljushållare, varav jag hängt två på spegeln.
Älskar doften av vaniljglass i sovrummet!
Har även fixat med ansiktsmask & färgat håret idag så
man känner sig lite extra fräsch :)
Hoppas verkligen jag kan somna i tid den här veckan,
blir det en till vecka med 5 timmars sömn varje natt &
dag & nattjobb på det så bryter jag fan ihop.


Första middagen jag gjorde idag
Wokade lite grönsaker, lite curry på det,
fullkornsris med en skvätt grönsaksbuljong & sen tonfisk, i vatten!
Oljan är så onyttig, så skippa den i olja (:
Sen äter jag alltid tomat, aldrig gurka längre.
Haha det märks att man är inriktad på träning,
gurka kanske är gott men det är bara vatten,
det är inte nyttigt och ger mig ingenting, så då
har jag börjat skippa det helt istället :)


Fröken göken när hon är mamma-mysig.
Sätter sin tass på min arm sådär som på bilden,
sen ger hon den där (katten i mästerstövlar från shrek ni vet-blicken?)
Då säger jag antingen -Ja okej, kom då - Så kommer hon upp
eller så säger jag -Nej, inte nu - Då surar hon :>
(Även stiligt med mitt fat med blodpudding i bakgrunden ;))

Likt? Likare IRL kanske ... haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0