Hemlis ;)

Sååå! Nu har jag hämtat ut min lilla hemlis.
Det blev inte alls dyrt trots tull! Så nöjd!!!


Nu blir ni nyfikna va? ;)
Fick en liten Guccibok med garanti mm med!


Spännet bak!
Ni får ursäkta dåliga bilder, grymt svårt att ta på sin egen arm.
Haha ;)




En klocka! Och inte vilken klocka som helst...


En klocka med 11 olika färger som man kan byta om man vill!
Den färgen som är på bilden ovan är Guccis "standard" färg :)
Så jag fick med hela jättefina lådan!
Klockan går för tillfället inte dock, den har varit ett skyltexemplar
& har inte gått på ett tag. Så jag kanske lämnar in den om jag orkar!
Så glad & nöjd över att äga en sån fin klocka :)
Så klassisk & stilren!
Kommer bli flitigt använd vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh vad fin!!!! Fan vill också ha..



Bara så du vet har jag flyttat till spotlife:)

2012-04-30 @ 17:21:47
URL: http://stateofelina.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0