Ny box äntligen!

Jag satte igång med att prova allt direkt efter min springtur!
Fast jag duschade av mig först, såklart.
Precis kommit ur duschen, inte gjort något med ansiktet än.
Efter tvätt med Dermalogica special cleanser &
ansiktscrémen Murad sheer lustre day moisture spf 15.
Kändes riktigt bra, älskar hudkrämen som ger av
ett riktigt fint lyster i huden och gick in snabbt.
Cleansern vill jag testa lite mer innan jag ska uttala mig!
Grundade makeupen med mina egna saker,
här med Mary Kays mineralpuder & kabukiborste.
Använde också Mary Kays rouge i en lätt ljusrosa ton
som passar min vita hud fint.
Jag bytte place så att ljuset skulle bli bättre,
ni får ursäkta eventuella skavanker, jag är rädd att dom syns
bättre i bra ljus (;
Här med mineralfoundation & rouget på.
Dags för ännu en produkt som jag fick hem idag!
eyeko eyeliner!
Och som jag fick kämpa med denna ;P
jag är bäst med pensel och detta är ju en penna!
Galet svårt men resultatet blev bra :)
Det här blev dock en stor besvikelse.
För det första så tycker jag förpackningen ser ut som H&Ms mascara,
för det andra så är det den sämsta mascaran jag någonsin provat :P
Även om jag är sjukt petig med mascaror.
Jag vill ha en som förlänger och förtjockar fransarna,
och håller sig där.
Det var helt omöjligt att få någon färg att ens fastna,
och när det gjorde det så var det extremt ojämnt.
Längst ut på fransarna fick ingen färg alls och trots
att jag har ganska långa fransar så såg dom
otroligt korta och stubbiga ut,
jag fick ta till min egen för att rädda sminkningen.
Till höger är det min egen mascara och till vänster den andra,
skillnad? någon? :p
Det färdiga resultatet!
Ni får ursäkta håret osv jag var ju ute och sprang innan
och hade det i snodd så det ser lite random ut ;P
Men anyhow, jag var nöjd med det mesta!
speciellt krämen från murad :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0