Onepiece

Väldigt sen.
Väldigt välkommen.


Fifan tänkte jag, när jag såg den första sparkdräkten.
Era blöjbarn, fan vad fult, fifanfifanfifan.
Nu är jag en av er.
I love it!
Vill inte ta av mig den ._.
Lite vardagsporr?
Nej men allvarligt, jag har kommit fram till att bh
är rätt onödigt för mig, även om den känns som ett skydd.
Man känner sig rätt naken utan den.
Men jag har börjat känna mig friare nu.
Bränn BHN!
Nej, nu skojade jag, gör inte det.
Behåll den, men testa gärna utan!
Det är härligt!
ARRRGHRGHGARARRRRRGHRRR
jag är en viking.
I sparkdräkt.
Deal with it!

Kommentarer
Postat av: Timothy von Ehrlichmann

Vardagsporr välkomnas gärna med öppna armar, du är fortfarande sinnessjukt läcker Soffy även om jag säger det mer sällan nu (A) haha :D Hoppas allt är bra annars med dig finis! :) Kram!

2012-02-28 @ 00:17:16
Postat av: Dennis

GAAAHH! SNYGGT!! Du är PORR hela du ^^

2012-02-29 @ 20:32:11
Postat av: s.

AMEH DU! äre konstigt eller?? :D jättehärligt att känna dom slänga omkring... vänta nu, det gör ju inte dina ;) göööött

2012-02-29 @ 23:12:25
URL: http://sofiakollenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0