Shopping!

Inte för att jag är richbitch eller så men,
shopping kan jag inte sluta med.
Så jag & babe drog en sväng till lagret på min begäran.
Ignorera min extremt fula min ._. wäwäwä.
Faux skinnbrallor - Gina
Tröja - Cubus
Halsband - Marc Jacobs
Det första vi gjorde var att äta.
Jag var så hungrig :> och sugen när jag såg att det fanns semla!
Har ätit så jävla få iår.
Om nom :> Happycat!
Brödpinne, I haz it!
Provade en fin svart tröja.
Men jag har så mycket tröjor så njeeh,
har inte pengar till att ta allt numera :P
Tyckte verkligen om detta linne.
Letar numera efter skira grejer med lite med tyg
över tuttarna så man slipper ha bh.
Har nämligen (äntligen) börjat släppa på att använda
det, även om det är ovant.
Man behöver inte alltid framhäva något man redan har.
Är min logik iallafall!
Den här! fick bli mitt kap.
Denna och ett vanligt levis linne.
Älskar spetsen och vintagestilen!
Den fanns bara kvar i storlek M,
meen det var bara att stoppa ner den i byxorna
så gick ju det hur finfint som helst (:
Close up på spetsen, så fin, så fin!
Det var allt för den dagen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0