Nr 19


g33k
Har varit duktig idag & sprungit intervaller och gymmat senare på kvällen.
Fyfan vad jag hatar att springa, uuuusch vad det suger!!
Så kan det iaf bli bättre väder så man orkar pallra sig ut?
Iaf så kommer Stefan i helgen <3 Iiiik så jag LÄNGTAR efter honom.
Så ska vi ha myspysmys helg.
I övrigt har jag mest skickat in lite viktiga papper & grejsat,
sen gjort rent golvbrunnen i duschen och lite sånna grejjor.
Huvva, tur man klarar av sånt där :D
Är även så CRAZY sugen på att shoppa.
Jag vill shoppa snygga grejjer att ha när vi ska utomlands!
Inte för att vi har bokat resan ens menee, heheh.
Skadar ju inte att vara well prepared, så att säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0