Klass!

Hej hallå!
Idag har jag haft klass igen, otroligt kul! Tack Malin :)
Det är så skönt att få göra någonting såhär roligt!
Längtar efter att få beställa allas saker och klicka hem det,
lägga det i fina påsar och leverera! ;) Det kommer bli nice.
Ska även köpa på mig mer makeup produkter så vi kan ha smink-party sen!
Eller Facial som det heter inom Mary Kay :)
Malin fick välja en födelsedagspresent ur sortimentet eftersom jag tycker
att hon ska få välja nåt hon själv vill ha! Det är svårt att köpa nåt annars!
Så jag hoppas det också blir en bra grej! Jag ska sätta igång att boka
lite flera klasser i veckan också!

Man har supermkt att göra numera när man jobbar och har det här!
Full rulle hela dagarna! Men det är skönt också, jobbigt när man sitter hemma
och blir förslöad! Passa på att städa och plocka mellan varven, laga mat & fixa.
Men nu är jag trött och har mensvärk, så jag ska avsluta :P

Hoppas alla har det bra, maila mig om ni vill ha en klass!
[email protected]

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0