Detta fält måste fyllas i, tydligen.

Haft en jättemysig hudvårdsklass idag!
I övrigt har jag vart ledig och haft en väldigt slapp dag,
fixat lite med mina Mary Kay saker så allt ligger på plats
och så jag har alla tider och datum rätt, men ändå slapp dag.
Så jag förstår inte riktigt grejen med att jag vill gå och lägga mig :P
Jag brukar aldrig vilja gå och lägga mig innan minst klockan tre.
Men det är positivt, antar jag! Ingen hjärtklappning tonight.
Hoppas jag.

Deniz är supergullig och letar runt tjejer att dra med på lite
prova-på-hudvård-saker och vi kommer fram till att det är otroligt
hur LITE brudar man känner ? Och hur rädda alla är för att prova lite
kräm och spa-grejjer och lukta på lite parfymer och prova mascara,
det är väl inte så farligt heller? :D Kom igen nu tjejer! Vi har faktiskt
haft superroligt på de senaste och jag tror att jag kommer få minst
lika kul med Deniz! Så är det!

Men är det nu så att ni inte vill ha en visning & få lite gratis grejjer,
då kan ni ju helt enkelt be mig om en katalog? Så får ni kolla själva :)
Har redan fått beställning på killgrejjerna! För det finns åt er killar med ;)

Men nu ska jag försöka hålla mig från mitt mary kay lite va? Haha.
Men det känns som att det är det som håller mig uppe just nu,
jag har haft för mycket vardag innan och att hålla på med någonting
som jag tycker är roligt, det gör mig glad :)

Idag grillade vi för första gången! Supergott var det ;) Känns som att sommaren
är påväg när det blir varmare och soligare! Det är så härligt att vakna då.

Jag åt faktiskt passionsfrukt imorse. HEHE.


Grillat kött, bea och crisscuts, yum yum


Glad soltjej!


Nutribeads, discobollar, pluttar, you name it.


BTW.



Tack för blåmärket på låret från innebandyn Ylli. En vecka senare och det syns än.
Svagt, men det räknas ändå. Jag har en bandyboll på benet.

Kommentarer
Postat av: Deniz

aw klart vi ska ha kul :D

2010-04-14 @ 23:35:02
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0