Inlägg nr 2, EGYPTEN!!!

Ja okej. Lite till ska ni väl få (;

Vi bestämde att dom första dagarna ska vi bara bada & slappa.
Sen kan vi dra ut på utflykter!


Godmorgon alla blom-påsar!

Inte lika cool som jag iaf, erkänn? ;)


Akta er för blåsfisken i poolen


bubbelibubb

Say soffyyy

KisarN

Jag- Adde, kan du ta kort på mig?
Adde- Aah!

Och detta är alltså resultatet (; finns ett på bara botten också men det var ju...
bottenskrap.


Sen gjorde vi oss fina och gick på middag!
Jag tog pasta som en kock stod och lagade färskt lixom, så fick man köa för det!
Supergott med egen pesto (;

Det var SJUKT varmt att gå runt i maxi klänning och kolla runt, så jag satte upp
den på ett smart sätt med ett skärp. Hejja mig!


En promenix ut på bryggan på natten!


Vinet var jättegott ;)
----------------------------------------------------------------------------------

Godmorgon! Tlött hezt.


På frukosten fanns allt från omelett till färskt bröd, toast, massa olika flingor,
yoghurt, och tillåmed nutella ;D haha.



Snyggis på kvällis.
Det roliga är att Egyptierna är verkligen inte blyga med att kolla bort,
ser dom någonting dom gillar så säger dom det, eller så GLOR dom bara.
Jag har nog aldrig i HELA mitt liv fått så många komplimanger på en vecka.
Ego-boost through the roof! Haha näe, men det var liiite kul. Det kan jag erkänna!


En av fontänerna :)


Svettigt spink-ben!


Fanta apple var ingen höjdare :(

Ödlan får bli den sista bilden för det här inlägget!

Nästa kommer bli om luxor och konungarnas dal och Karnaktemplet!
Och sen snorklingsturen till Mahmya och Giftun Island!
Så dom bästa bilderna till sist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0