Korv också.

Min kamera är trasig.
Jag behöver en ny.
Jag har egeeentligen inte råd, om jag inte tar av lite sparpengar
och betalar tillbaka mig själv nästa lön. Det är en jävla oändlighet tills nästa lön.
What to do?
Jag vill ju verkligen inte åka kameralös till Tunisien? Jag vill ha en ny,
likadan Olympus fast den nyaste modellen 8010! Den ser ut att äga röv.

Jag har ju lite över 2000 sparat tills den här resan.. (Galet nog?) menee,
det täcker ju inte ens vad kameran kostar :P Det här suger ju..
Jag får fundera lite helt enkelt!


Innan vi drog på ferreee.

Nu ska jag göra mig lite fresh och sen dra till Maley på kaffe,
vi är ju grannar numera så det är bara att traska över! Fett najs? :D

Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

Om du bjuder mig på resan till Tunisien, så står jag för kameran ;) Ett underbart resmål, var där för några år sedan! Vilken är destinationen?

2010-08-09 @ 13:51:01
Postat av: Maley

Underbart att du bor så nära! :D Snygglo <3

2010-08-09 @ 17:17:13
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com/
Postat av: Soffy

Haha ja lätt att jag gör Kerstin ;) men jag tror Stefan blir LAGOMT svartsjuk om du också får följa och inte han! ;) Vi ska till Monastir :D

2010-08-10 @ 01:53:25
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: M

Det låter bra det! Ska vi säga någon dag nästa vecka? :] Då ska jag nog ha tid någon dag! :]

2010-08-11 @ 21:54:11
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0