Funderingar.

Älskar att Seko ringde för att höra om jag verkligen gått med på
vårat nya anställningsavtal, var påväg att skratta i luren och frågade
om han hade missat vårat nuvarande avtal, -Ja det har jag tyvärr inte sett?
Nja, tyvärr och tyvärr, DÅ hade du nog skrikigt högt.
Sa jag... Givetvis inte.
Iallafall så kunde jag nästan övertyga honom om att vi godkännt det.
Men det var ändå skönt att se en person som förstod våra jobbförhållanden
och han bad mig faktiskt ringa upp om det var problem med någonting.



Idag har jag städat lägenheten i 8 timmar!
Fast då ingick givetvis 6 tvättmaskiner i det också.
Jävla tur att jag gjorde VÄRLDENS GODASTE lasagne igår
som räckte till att käka som lunch idag.
Det dryga just nu är att min hals dödar mig, jag kan inte gäspa eller
gapa stort eller någonting sånt där för då vill jag dö halsdöden.
Borde även lägga en FET inpackning och göra mig lite snygg innan bröllopet.
Hur ska det gå med halsen? Ja ni...






TO BE CONTINUED.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0