Hela bröllopet!

Jag hade målat naglarna och fixat volym i håret, tagit ledigt
från jobbet & klockan två körde vi igång, vi åkte och hämtade
Lina (bruden) hemma hos henne & tog med klänningen och
alla tusen ton smink jag hade med mig hem till Ninni (brudens syster)
Så körde vi klä på och fixa oss samtidigt som vi klädde på och fixade barnen.
Det gick jättebra och trots lite småstress så hann vi sminka oss allihopa!


Jag hann ju inte ta någon bild på mig själv ;( hahaha. så fail.
Men jag hade en lila klänning, silver naglar, grå tröja med paljetter på axlarna.
Och håret utsläppt, jag satte bara upp det senare på kvällen.

När vi väl kom ut till vattnet såg det ut såhär:

Jättevackert verkligen

Såhär fint var det även om det var svårt att ta kort.

När brudparet började gå längst vägen av marshaller så sjöng jag

och dom hann komma fram och ställa sig innan jag var klar som tur var!

jag stod precis bredvid brudgummen och sjöng men när vigseln

skulle börja så flyttade jag på mig så att jag inte var ivägen :)

 

Det var även namngivning till lilla Livia så alla familjer (och jag)

fick ett eget ord som vi skulle bränna upp & sedan skickade vi upp en sån här.

Det var verkligen superfint och dom flög hööögt upp i luften!

 

 

 

Ninni tänder med marshall :>

Mamma & Dotter :)

All maten var jättegod! Så himla synd att jag inte hann smaka

tårtorna eller så :D hahaha det såg såå gott ut!

(Jag skulle jobba natt ;((()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0