Lanvin



Lite stor eftersom jag bara fick tag på S :/
Orkade inte vänta på en lika billig xs :P

Tshirt - Lanvin <3 H&M
Jeans - Diesel
Skor - Aldo



Jag har gått upp 2 kg (Y)
sen får ni säga preciiis vad ni vill! ;) Som alltid.



Alltså det går inte ens att visa förutom i IRL hur snygg den är.
Men den är inte alls stor i storleken!
Det enda som skulle varit är mer urringning.
Känner mig lite instängd,
men jag vill ha mera lanvin. Underbart!



Fluffig


Mysig


Mysbad med lite vitt & blomblad


Leker med den andra kameran i min mobil.
WEHEY!


och hittar jag inget i borlänge imorgon, är det mycket möjligt
att det blir en till lanvin. Kanske...
Kanske.

Kommentarer
Postat av: maley

2 kilo är great tycker jag!:D Heja!

2011-01-01 @ 18:26:45
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0