My jewl


GODJULISTUGAN
jobbat natt, men går upp & fixar inför julen!


Hann inte ta kort på brors kalas däremot :x
Men här är alla hemma hos oss på julen! släkt :>


Bror fyllde år också, så han fick presenter och julklappar ;)


Lilla Tilde var julfin!


Julgran & julbarni soffan med varsin kasse,
hahah väntar SPÄNT på tomten!


Min snälla mormor & morfar


sen kom tomten och jag såg ut som en liten lusis medans jag öppnade :D


Snyggbror!

Tyvärr hann jag inte få nåt på snyggsyrran :P Bah!




En del saker jag fick!


SÅ HIMLA FINA! eller hur? Fick blockljus till dom!
Så jag ska försöka göra lite fint här efter allt julstök :)


Fick SUPERFINA smycken från Style by Tyra av syster

Precis som jag önskade mig :D OPI Burlesque collection nagellack ;)


HIIHIiiiii, vågar knappt öppna den för jag vet att den kommer ta slut på en dag.
Mjau <3


Finaste Adidas jackan & tallest tishan :D

Så himla nöjd över ALLA julklapparna,
tror jag har typ bästa syskonen/släkten/vännerna
för jag får alltid allt jag önskar mig :P Haha
Så glad :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0