Vin

HEJ bloggen.

Jag sitter här efter jobb X3 idag, jag vet, vem har 7 jobbpass på tre dagar?
EHHM, jag. Den där rövhonan, ni vet?
Sitter iallafall och sippar på lite vin & känner mig tillfreds.


Suktar lite. Min prisklass är givetvis Nelly skorna,
även om Jeffrey slår i både snygghet och kvalle så att säga.

Imorrn har jag bestämt mig för att vara pigg!
Jag ska orka städa. Tror jag.
Och göra knäck! det vill jag absolut göra.
Ska tvinga Sterrus komma hit efter skolis
så jag kan kolla på honom & äta knäck.
Win win så att säga.


Hahah, ja har inte rävungen varit i farten igen?


HAhaha alltså benen. VEM ligger sådär och ser sådär nöjd ut?
"Try makingz prezentz naow woman, meheh"


xD


Tro om jag kanske skaa....


AHHH


Kan någon se hemskheten själv?


Baktung, Rumptung, Diza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0