Dag 3!

Sista dagen hos Farmor & Farfar. Kändes jättetrist.
Man har verkligen känt att man haft semester där uppe,
bara bada och ha det riktigt gott lixom. Sen har jag verkligen saknat dom!
Både min faster, mina kusiner, farmor & farfar.

När vi skulle åka hem letade Farmor i vanlig ordning igenom hela huset
efter saker som vi skulle kunna ta med oss, vi fick 5 påsar tunnbröd, egengjord
jordgubbs-sylt, ett paket sauna makkara och... ja det var nog allt. Haha. Sött va?
Sen fick vi pengar till att stanna i Sundsvall och käka, det var också supergulligt.
Sen blev hon lite ledsen över att alla skulle åka, "Ni men så råttom jämt" sa hon.
Alltså att vi har så bråttom jämt, och jag skulle gärna stanna längre, men vi ska
ju till egypten och måste fixa mycket med resan dit :/ Så det blev en kortis bara!


Här är en gruppbild på alla vi som var där! Myyys ;)


Jag och Farfar! Han är ingen vidare posare den där Toivo...
Tur att han har mig som kan hjälpa till lite ;)


Jag och Farmor :D söta va?


Stackars lilla farmor torkar tårarna medans Marjo säger hejdå.


Sen åkte vi till Sundsvall och släppte av kusinerna & Faster, efter det åkte vi
tillbaka en liten bit utanför Sundsvall till Birsta centrum, där dom har IKEA och
en MASSVIS med affärer som inte finns i varken mora, borlänge eller falun!


Toppen köpte jag på Monki, kjolen på BikBok (Provat den förr i S, nu fanns
den i XS så då slog jag till ;)) och väskan köpte jag på Indiska!


Guldoljan från Nuxe var det dyraste jag köpte, men jag har vart sugen ett tag!


Sen en primer som motverkar rödhet i huden och en kokos showergel!


En klassiker att ta med mig till Egypten ;)


Det var väl allt från den dagen!
Nu sitter jag här och har tagit 2 värktabletter för jag hade sådan huvudvärk innan.
Så strax blir det sängen (; Helt slut! Haha.

Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Det är så lustigt. den där oljan är ju jättedyr. men jag hade tur och fick den gratis av pappas kollegor. De jobbar på posten och någon hade missat adressen utan avsändare typ. så den skulle ändå kastas ^^

2010-08-12 @ 02:00:43
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Soffy

Haha jaaa då hade du fan tur :D för dyr var den :ZZZ

2010-08-12 @ 02:36:34
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0