Kalas!

Jag var faktiskt på kalas i helgen innan jobbet!
Det sa jag ju? 2st! Först hos Niklas på kalas och sen
till Rollix da man på 50 års kalas! Det var riktigt kul och
vi fick träffa olssons snygga kusin Markus, han var lika snygg utan
mygghatt kan jag lova! Eller om det var en såndär hatt för getingar han hade...
Och dom är ju inte direkt snygga kanske. Men vad vet jag?
Jag var 8 år och gillade kanske udda saker som grabbar i mygghattar
som snackar göteborska!
Hur som haver fick vi sjunga massa fina låtar i detta ,00000000000000000000000000000000000
ja, tack för det inslaget Diza... Iallafall. Detta fina häfte!



Jag fick även ett eget inslag med lite musik och spelade lite,
alla blev såklart helt superhäpna när jag väl började sjunga och
var jättegulliga och sa så fina saker efteråt, det gjorde mig superglad!
Och självförtroendet var på TOPP! hihi ;)


Sen blev det lite frågesport om Rolle, jag fick nästan inget rätt..
Jag måste lära känna Rolle bättre helt enkelt :D haha!

Sen efter det åkte jag och jobbade på. Så var det med det.

Idag har jag däremot ÄNTLIGEN haft en ledig dag, även om den var för kort!
Jag och Sterre tog en trip till solariet, drack upp allt vatten som fanns där,
drog och köpte en glass, eller ja han bjöd mig faktiskt! Fast jag fick lov
att fråga först såklart... Han kommer ju från vinäs! Sen köpte vi en plattång
åt honom, en såndär liten billig från frisören och sen GICK vi från stan till vinäs.
Vilken hurtbulle va? Sterre sa även att jag fick 100:- om jag sprang fram till skylten
som var X antal hundra meter bort, men jag har inte fått min hundring än?
Jag menar, klart jag klarade av att springa. Jag är ju kvinna. Utan kondition,
men med jävligt mycket vilja & rött hår. (Utelämnar den biten då jag allvarligt
funderade på att lägga mig ner på asfalten och flåsa när jag väl kommit fram)

Sen lagade vi köttfärsås, och eftersom det var sterre som gjorde spagettin fick
vi koka spagetti igen 1 timme senare då vi var hungriga igen för sterres
ögonmått är ungefär lika med noll. (Note to self: lägg i spagettin själv nästa gång.)
Karlar kan. Inte. Fast hade det vart två 8 åringar som skulle ätit spagetti så skulle
den ju räckt! Så, det var ju bra gjort. Om vi hade vart 8 år dvs. ;)
Sen kollade vi på Fringe tills det var dags att åka hem igen.
Nu sitter jag här med ett glas vin och ska lägga i toning i håret.
Awesome, Jag ja?


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0