På väg!

Nu är jag "på väg" mot min farmor!
Jag sitter iofs här med en handduk på skallen i underkläder,
skulle nog inte kalla det att jag var på väg att göra just någonting,
förutom att blogga då givetvis!

En sak stör jag mig på, och det är människor som inte ens har
the guts att säga RAKT UT vad problemet är! Kan man inte det,
då har man inte heller rätt att bete sig som ett jävla rövhål,
vilket är PRECIS vad du gör, och jaa, jag vet att du läser min blogg.
Det är väl klart du gör, hur ska du annars kunna hålla koll?
Stal jag din kompis eller? Blev du svartsjuk? Vad var det?
Vad det än var tror jag problemet ligger hos dig, inte mig.


Nog om sånt där patetiskt tjafs. Nu blire the REAL stuff.
Eftersom jag verkligen kommer vara i bushen i N-to the O-rrland,
så finns det givetvis inget internet, så det blir inget bloggande.
Därför tänkte jag roa er med lite saker från dom senaste ehm, 2 dagarna? ;)


Min kusin fyllde 23 och slog upp käften i barnens stutsmatta! GRATTIS JOCKE!
Haha nej men seriöst, hoppas det är bättre idag för det såg ut att göra jävligt ont.
Såhär snygg var jag iallafall.

Ett extremt litet tag. Sen blev det ju fotboll. I spöregnet.
Det var jag, och grabbarna. Haha, alla andra drog in.
Jag skippade snyggfrillan och sminket och spelade istället, håhåhå så skoj det var.
Men jag gjorde ju TVÅ MÅL!! Så det var ju fan inte fy skam! (Adde gjorde ett, MAX! ;))


Provade även min klänning, ASOS Petite strlk 32/4
Passade awesome och är DÖ-snygg.


Jag gjorde en så snygg frilla med två flätor uppåt. Tjohej vad nice.


NYMÅLAT...

Och!! Iiiii typ, fredags? på dagen åkte jag, Sannah & Klockar till Jejja & Jocke i rättvik
för att ta oss ett bad på campingen i det (HRM) fina vädret!


Jag doppade mig! Alltså simmade-doppade. Inte huvudet.


Krabban var i först och krabbade sig.


Graciös badnymf. Det är hon. Min syster... Krabban. ;)


SÅ, vi hörs sen! Och Sterre, jag kommer sakna dig tills jag dööööööör.
Men min telefon kommer väl gå het med massa sms förstår jag.
So long bitches ;)



Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Du ser ut som en grekisk gudinna med den där klänningen å frillan :D

2010-07-18 @ 12:04:12
Postat av: :D-K /Dennis

Du ser ut som en grekisk gudinna med den där klänningen och frillan! :D

2010-07-18 @ 12:05:00
Postat av: :D-K /Dennis

Haha du är snygg x2! xD DubbelkommentrarN ;P

2010-07-18 @ 12:06:08
Postat av: Soffy

Hahah tack Dennis :D Jag vill gärna se mig själv som en grekisk gudinna ;)

2010-07-20 @ 22:44:34
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0