StorfiskarN^

Är i farten igen!
Eller näe, men det vore ju kul om vi fått iallafall EN liten firre.

Men nu ska vi inte börja i fel ände.
Jag badade med mina kusiner igår! Dennis och Lukas!
Dennis är 9 och Lukas 7 tror jag, så det är härligt :>

Först hoppade vi på deras stora stutsmatta! Jätteroligt!
Ända tills Dennis säger "Lukas, sätt dig ner så får HON hoppa!,
då flyger vi upp så vi kan ställa oss på benen igen!"
Jaa men shit, vilken bra idé? Det orkade man ju i en halv minut
ungefär tills jag var påväg att storkna totalt, ändå hoppar man massa mer,
tills man tror att strupen är påväg att snöras ihop. Skitkul!
Så där hoppar vi i stekiga 28º och leker fotbolls-lekar, gör massa coola trick
i luften (varav mina "tricks" består av att landa på ryggen och ställa mig på
fötterna igen, eller knäna eller rumpan. Awesome, I know!)

Sen när svetten börjar rinna på mig säger jag "Ska vi inte bada i poolen nudå`?"
Och då menade jag ju givetvis bada fötterna ungefär, eller upp till knäna, max!
För det är ungefär dit vattnet i deras pool når på mig.
Det slutade såklart med att jag stog där i Dennis badshorts och min mosters bikinitopp.
Dennis är 9år och min mosters man sa "Jaa se där vilka kurvor när man passar i en
9årings badbyxor va? Sofie? Hehee! Va??"

Jag ignorerade den lilla kommentaren och badade vidare i min snygga outfit.
Doppa till knäna var det heller inte tal om, 2 sekunder efter jag klivigt i vattnet
hade jag två kusiner på ryggen och en ofrivilligt doppad Soffy.


Jag står på knä och badar med Lukas. Dennis är en badkruka!


Dennis ställde sig iallafall på händer (på nyllet snarare?) och sen gick
han upp, kort därefter följde lukas. Som tur var hade dom en uppblåsbar
krokodil som jag chillade lite på innan jag gick upp. Hahaha. Yeah.


Sim sim sim sim sim sim sim!

Och efter det så lovade vi att vi skulle komma tillbaka imorgon och då
skulle vi åka och bada och fiska! Och så blev det!


Lukas först i såklart ;)


Hääär går det inte så snabbt. Och herregud hur man ser ut xD


Dennis kom i tillslut :D Sen lekte vi lite med deras boll i vattnet.
Riktigt roligt!


Storfiskaren ;)


Jag och lukas :D Sen blev det riktigt åskväder! Då åkte vi till glassbaren
och handlade varsin glass, sen bar det av hemåt!

Jag somnade efter jag lagat mat och vaknade någon timme senare,
helt dyblöt av svett :P Härligt det är med sommar! Haha ;)

Jag tycker iallafall det är rätt viktigt att umgås med sin släkt, och jag
älskar ju alla mina kusiner och kusinbarn och barn i övrigt så det är
roligt att få chansen att umgås med dom såhär, ensamma (:
Dom säger så roliga saker och kan så himla mycket fast att
dom är små. Mysiga dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0