Tja babes!

Sorry att jag är så oaktiv när jag jobbar såhär.
Men jag pallar verkligen inte att sitta vid datorn,
jag måste hinna kirra mat, vila mm när jag väl får chansen!
Igår hade jag tex 3 tåg och 2 kalas :P Full rulle med andra ord.
När jag väcktes vid 12 och skulle göra mig iordning till jobbet
trodde jag ärligt talat jag skulle börja grina, eller typ.. dö.
Hade ju inte lagt mig förrens halv 6 och somnade väl vid sex-tiden
så jag var helt död. Jag måste sova 9 timmar för att ens känna mig normal,
speciellt när man sliter ut kroppen som man gör när man jobbar såhär ensidigt.

Det är ju Peace and Love nu, eller ja det slutar väl idag, så tågen har ju vart
misären of DOOM och givetvis jobbar man ensam i 40 graders varma tåg.
Svetten har runnit kan jag säga :P Fattar bara inte hur man kan vilja skräpa ner så?
Vill man verkligen sitta hela vägen i sånt där äckel? Hur gör man?
Där har vi anledningarna till att jag inte klarar av att gå på festival.
Aldrig vart på festival i hela mitt liv faktiskt. Det som är synd är väl att man
missar bra band som man vill se osv. Men jag skulle aldrig palla tält, ingen sömn,
sova i massa äckel och svettas, inte få duscha och fixa sig riktigt. Jag är så pedant x)
Sånna grejer lockar verkligen fram mitt humör :P Men nångång kanske? Vem vet!
Känner iallafall att jag hellre åker till egypten på all inclusive SPA-hotell istället för
att svettas i ett gammalt tält som någon pissat på. Heh. Är jag fördomsfull nu?

Jag ska iallafall säkerligen få det värsta tåget idag, för nu ska ju alla åka hem.
Och då är alla extra äckliga bara för det! Så nu ska jag jobba dag, sen natt,
sen en ledig dag och dag och natt fram tills på torsdag igen.
Men SEN! SEMESTER OF DOOOM!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0